IV. Orarul de functionare. Livrare.
A. Durata de livrare Bunurile comandate, daca acest lucru este posibil, vor fi eliberate din depozit pentru livrare in mod normal in 24 ore/2 zile lucratoare, cu exceptia zilei in care s-a efectuat comanda si vor fi trimise doar la adresa indicata de Cumparator. Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicata, conditiile meteo, si alti factori si va fi comunicata de catre Vanzator Cumparatorului. Livrarea de catre firmele de curierat va avea loc in mod normal in intervalul luni-vineri intre 9.00 si 18.00. Orice date care sunt fixate pentru livrarea bunurilor sunt aproximative si Vanzatorul nu va fi responsabil pentru orice intarziere, indiferent care a fost cauza acestui fapt. Bunurile pot fi livrate de Vanzator inaintea datei de livrare fixate, cu respectarea obligatiei de informare prealabila a Cumparatorului. Daca Vanzatorul nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite bunurile comandate de Cumparator (si aflate in stoc) in 14 zile de la efectuarea comenzii, Cumparatorul are dreptul de a anula comanda, iar Vanzatorul va rambursa orice sume platite de Cumparator pentru aceste bunuri. Vanzatorul nu va fi responsabil de niciun fel de pierderi suferite de Cumparator pentru livrari intarziate sau imposibilitatea efectuarii livrarii din motive ce tin de Cumparator. In cazul in care Cumparatorul sau un reprezentant al acestuia nu este la adresa indicata pentru livrare, facand imposibila predarea bunurilor de catre personalul de livrare, costurile de retur vor fi achitate de Cumparator Vanzatorului in termen de 5 zile de la emiterea facturii aferente. Daca Cumparatorul va face o solicitare de revenire pentru livrarea bunurilor, acesta va putea fi obligat la achitarea catre Vanzator, inainte de livrare, a unui nou cost de transport.
B. Orar. Conditii tehnice Livrarile sunt efectuate, de luni pana vineri, intre orele 9 si 18. Cumparatorul poate specifica o data de livrare preferata, urmand ca Vanzatorul sa ajusteze pe cat posibil livrarea in functie de programul Cumparatorului, fara costuri suplimentare.
Transferul proprietatii
VIII. Exercitarea dreptului de retragere. Acceptarea bunurilor si politica de retur
Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prevederi contractuale aplicabile doar cumparatorilor persoane fizice si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele comandate si achizitionate online fie livrate de catre Vanzator.
Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat/transportator. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier/transportator. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit).
Cumparatorul va trebui sa suporte costurile suplimentare aferente returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Returul produselor se face in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii produselor, in baza unei instiintari pe email adrian.bold@4office.ro sau telefonic la numerele afisate pe site-ul www.4office.ro. Pentru a fi luat in considerare, instiintarea de retur poate fi trimisa cel mai tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.
Astfel, potrivit LEGII, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a BUNULUI. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea transmite acest lucru pe email adrian.bold@4office.ro In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.
Rambursarea sumelor catre Client/Cumparator se va face in contul bancar indicat obligatoriu de catre Cumparator in Instiintarea de Retur in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea fizica a produselor in depozitul IMFORTECH PLUS SRL. In functie de modalitatea de livrare a produselor selectata de Cumparator, suma rambursata va fi egala cu suma rezultata prin retinerea de catre Vanzator, din pretul achitat de Cumaprator, a sumelor aferente cheltuielilor de transport si livrare. Restituirea sumelor incasate, in cazul in care Cumparatorul nu doreste un alt produs, se va face prin transfer bancar, in contul indicat in scris pe Formularul de Retur de catre Cumparator.
Nu pot fi returnate BUNURI care:
- depasesc termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii;
- Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
- au facut obiectul unei lichidari finale de stoc, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului;
- prezinta urme de lovire sau deteriorare;
- Bunuri al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta intiala, intacte (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de adeziv sau alte asemenea substante. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, cutie etc), si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie . Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului. VANZATORUL isi rezerva dreptul de a fotografia sau a face inregistrari video asupra BUNULUI returnat in momentul primirii returului ca proba in caz ca este evident ca BUNUL returnat nu indeplineste conditiile de retur de mai sus. In cazul respingerii returului , CUMPARATORUL este indreptatit la a i se arata aceste inregistrari.
In cazul comenzilor la distanta returul marfii nu se poate efectua pentru o anumita pozitie din comanda/factura.
Nu se accepta retururi partiale dintr-o anumita pozitie din factura.
Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare.
Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator sau de folosirea necorespunzatoare a produsului va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Daca produsul a fost utilizat de catre Cumparator si nu mai poate fi returnat in stare corespunzatoare, IMFORTECH PLUS SRL nu va putea returna contravaloarea acestuia.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului daca acesta a fost platit de CUMPARATOR, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.